Повернути розмову... заткніться і слухати | Селеста Headlee


Опубликованно 11.03.2018 04:47

Повернути розмову... заткніться і слухати | Селеста Headlee

Схоже, що ми говоримо більше, ніж коли-небудь. І це правда, що ми маємо більше платформ для зв'язку і спілкування, ніж коли-небудь раніше. Але що відчуває, як розмова насправді просто розмовляли. Розмова – обмін ідеями та думками між двома людьми, в якому обидва розуміють один одного і відповідають один одному – зникає під горами твіти і пости, тексти і смайли.

Це той розмову, який я хочу відродити, то, що стимулює критичне мислення і підвищує емпатію. Ось така зв'язок, яка будує мости і перетинає політичні розбіжності розділяти нас один від одного.

Може ти ще що за розмова? Звичайно, ви можете. Перший бар'єр-це телефон, який в руці або досить близько для вас, щоб досягти. Дослідження показують, це відволікає, як частина вашого сірої речовини зайнята, думаючи про те, чи він пінг.

Він також відволікає людину ви говорите. Дослідження, проведене у Великобританії кілька років тому, показало, що сам факт наявності телефону, навіть тих, які не відносяться до людей, кажу, зробив тих, хто бере участь в чаті, швидше за все, щоб побачити іншу людину як недружні і ненадійним. Отже, перший крок-це не класти трубку, але відмовитися від неї.

Далі, перестати уникати розмов ви думаєте, що призведе до сварки, та замість того, щоб вчитися у дискусій, не сперечаюся. Ти, що, вибираючи дізнатися з розмови, замість того, щоб вчити. Не намагайтеся виховувати іншої людини, довести їх неправоту і змінити свою думку, тому що, ймовірно, не відбудеться. Не намагайтеся виховувати іншої людини, довести їх неправоту і змінити свою думку: це не відбудеться

Замість цього, зробити його ваша мета, щоб дізнатися більше про їх точку зору і свої розумові процеси. Це відмінний спосіб збільшити власні емпатії і стимулювати свій розум новими ідеями. Ви можете не погодитися з тим, що вони говорять, але ти робиш багато хорошого для себе в прослуховуванні їх відносно. Задати питання, почути нові ідеї. Це нормально, якщо Ви не згодні, згодні.

І це підводить нас до наступного кроку: слухати. Прослуховування це навик, і ми не народжуються знаючи, як робити це добре. Велику частину часу ми не чуємо все, що людина говорить. Часто ми чуємо тільки перші кілька слів, хтось говорить, а потім починаємо вибудовувати нашу відповідь. Це звичайна звичка і важко зламати.

Для того щоб слухати ефективно, треба привести думки приходили в голову і потім їх назад так що ви можете повернутися до прослуховування. Це дисципліна і вправи на уважність. Це нелегко, але це необхідно, якщо ви хочете дійсно почути і зрозуміти, що людина говорить.

Ми всі стали дуже вправні у вираженні власних думок і почуттів, а соціальні мережі дають нам нескінченні способи їх публікації. Але у всьому цьому говорити, нас не слухають.

Нічого не говорити вчить, і тому не дивно, коли ми нічого не дізнаємося один про одного і важко співчувати тим, хто не згоден. Ми перестали слухати і тому припинив навчання.

Все це може відчувати себе, як домашнє завдання, що ви боїтеся, навчитися слухати-це надзвичайно корисний досвід. Люди навколо вас, навіть незнайомих людей, мати свої секрети і приховані таланти. Якщо ви ще не чули їх, ти пропустив безліч захоплюючих історій і корисних порад.

Отже, покладіть ваш мобільний вниз і подивіться на людей навколо вас. Ризикнути і задати кому-небудь питання, і тоді дійсно слухати їх відповідь. Ви можете бути здивовані змін у вашої точки зору.

Нам потрібно поговорити: як вести розмови, що справа Селеста Headlee опубліковано Piatkus в ?13.99. Замовити копію за $ 11.89, перейдіть до guardianbookshop.com



Категория: Новости